tisdag




idag vart det skola för mej och tro det eller ej men jag deltog faktiskt i idrotten för en gångs skull. var nt ombytt men spelade lite pingis iaf. efteråt stanna jag och felicia på stan ett tag först gick vi till darkwell för att visa att min piercing nt hade någon infektion och den såg bra ut sa dom så ah sen vi gick till mcdonalds och chilla och tog lite bilder och så. men eftersom jag har min gamla mobil nu för tillfället som är lite retard haha så tog vi bilderna med felicias mobil och eftersom min gamla mobil är riktigt jävla retard och har bara IR och nt bluetooth så gick det nt att skicka dom däärför får ni dom här på bloggen nån annan dag istället. men i alla fall så kom jag hem runt halv fem nån gång och nyss var jag ner i trappen för att hämta min tröja som matilda lånat och nu åker hon upp till härnösad igen :( men ungefär tre veckor går fort till hon kommer igen , hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0