tusen gånger starkare

hemmaaaa! haha eller har vart det ett tag då men shit the same.
men som sagt så gick vi jag och felicia på tusen gånger starkare på bio igår och tro mej så sjukt jävla bra! värd att se i promise ! efteråt så var det menat att vi skulle käka på donken men vi köpte nt så mkt eftersom vi fortfarande var mätta. och efter det så gick vi till central och kolla när bussarna gick och som tur var behövde vi nt vänta så överdrivet länge. vi somnade nt förens typ tolv nånting eller hon somna då jag somna typ en halvtimme - timme efter haha. vaknade sen på natten nåra gånger skiit drygt! sen typ klockan strax efter åtta så vaknar jag av att felicia sitter och skriker på mej den idioten haha nejdå driver bara :) men skrek gjorde hon iaf för att få mej att vakna jag som är så svår väckt. sedan gick vi ner och käka våran så kallade ''frukost'' som bestod utav kokosbollar och chips hahaha nt undra på att jag var hungrig när jag kom hem men men påvägen hem så höll jag seriöst på och spy eller liknande för jag mådde så fucking illa av bussen men jaja jag klarade mej i alla fall som tur var.

och today ska jag träffa matildaa! när vet jag nt riktigt än men det visar sej.



tre bilder kan vi bjuda på:


Kommentarer
Postat av: fellu

love u pumpkin<3333333

2010-10-18 @ 17:24:40
URL: http://fellllli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0