i fucking miss u

Att tiden läker alla sår är bara bullshit.
jag menar det har gått ett helt fucking år och du kommer nt tillbaka nå mer, jag har förstått de nu.
men att ta in det är en helt annan sak och jag klarar de bara nt.
kommer aldrig någonsin att fatta ditt beslut men vem försöker jag lura?
det känns, det gör ont och det tar sin tid.
men att det skulle behöva gå mer än ett år det trodde jag aldrig för om man tänker efter var vi som ämnade för varran, det sa du ju själv.
men du är borta nu, allt är borta!
det finns bara jag kvar utav det som en gång var vi.
men när jag tänker efter så kanske det var bäst såhär vi kanske ska låta det förbli som det är nu.
jag venne men att fortsätta låta mina tårar rinna skulle vara fel och att ta dej tillbaka skulle vara fel.
jag ber dej bara om en sak; glöm mej aldrig..

i fucking miss u .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0