jag saknar er, ni var allt

Det skulle ju alltid vara vi 7.


Vi svor på föralltid men var tog vi vägen? jag saknar er så det gör ont i hjärtat. kan nt leva utan er helt enkelt även om det är precis vad jag gjort nu i mer än ett år och vad jag lär få fortsätta göra. vi sa att bättre vänner kan man nt ha så hur kan det komma sej att tid förändrar allt? att leva utan er är som att nt mer se färger vi sa att vi ska vara vänner tills vi dör och slutar andas men någonting förändrades och löften finns nt längre. vi skratta jämt tillsammans, jag var lycklig med er! varför fick det nt förbli så? varför lät vi detta hända? jag förstår nt och kommer troligtvis aldrig att göra det heller. för när nånting hade hänt, när nånting hade gått snett så fanns vi alltid där och torka varandras tårar för ett leende från er var allt som behövdes för att jag skulle fatta att det här det var på riktigt. men idag är det nt längre som det var jag kan nt längre ha det där leendet på läpparna när ni nt längre finns här. eller jag vet jag det var dels mitt fel att det blev som det blev jag saknar staden kanske aldrig skulle ha flyttat? jag vet nt ärligt talat. men något jag är säker på är att om jag skulle komma tillbaka så blir ingenting som det var då kontakten är bruten emellan oss och finns inget att gö åt saken. men det spelar ingen roll för min saknad efter er är nåt jag nt längre klarar av. det hjälper nt att jag blickar tillbaka och ser på det som var för jag fäller bara tårar då för allting som gick snett. jag menar varför gled vi isär varför hörs vi aldrig av längre? för alla minnen med er är det bästa jag har. jag har kvar alla bilder som vi tog för att radera dom skulle kännas i mitt hjärta men att ha dom kvar gör nt känslan bättre. det är något i mej som fattas för att jag ska må helt bra. folk säger att jag förtjänar så mycket mer, så mycket bättre men jag vill nt ha nånting annat det är er som jag behöver! det som en gång kallats kärlek mellan oss finns nt kvar idag. men jag saknar er och kan nt bah radera. alla säger det blir bra snart och att jag kommer över men fuck that! är nt över er än och kommer aldrig hända heller. ni var allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0