världens bästa låt

kort låt men jävligt värd att lyssna på!


allt för länge har jag varit för tyst,
jag fattar alltihopa, insåg det nyss,
du kommer aldrig mer tillbaka, du har funnit din glädje,
och medans du gråter glädjetårar gråter jag fördjäves,
det här är kärlek, inga regler här,
men det botar inte saknaden av dej tyvärr,
hade en rad sen var hela texten klar,
tänkte göra en låt och visa världen du är underbar,
men de är försent, texten har tagits bort,
livet är för kort för att färga himlen grått,
måste gå vidare, måste leva dagen,
även fast det svider måste ångesten begravas,
här är mitt rätta jag,
hata om du vill eller stannar du kvar,
jag tänker inte ändra på mej även fast du ber om det,
jag är emelie blunda inte för det.
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0