vart hemma idag

heej
kom aldrig iväg till skolan idag så har vart hemma och tråkat igäl istället nt kul kan jag lova! men jag ska dit imorgon så jag nt ligger så mkt efter och grejer.
sen vet jag faktiskt nt riktigt vad jag hittar på men måste hem runt 4-5 i alla fall för matilda kommer hit med min tröja hon låna i lördags:)
sen åker min älskling tillbaka till h-sand igen vilket betyder att jag nt träffar henne på några veckor :(
men ah nu ska jag ladda ner lite låtar dels till att ha på mobilen.
och tänkte först ta en outfit bild nu på vad jag ska ha på mej till skolan imorgon eftersom jag förmodligen nt kommer hinna det imorgon bitti meen jag orkar nt nu så det får bli en annan gång! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0