fredagsmys

ojj hehe hade totalt glömt bort att blogga när jag kom hem från skolan idag så får göra de nu istället. var faktiskt före Felicia vid bussen idag det händer nt ofta ska jag säga hon brukar få vänta på mej annars men men. fredag idag vilket innerbär att jag slutade tidigt klockan kvart över ett. känns faktiskt skönt att komma hem tidigt på en fredag så man kan softa och sånt där ni vet innan kvällen kommer och så tror nt jag är ensam om att tycka det. men jag har vart duktig i skolan idag jag skrev mer än ett A4 papper på svenskan idag det ni! hade även slöjd första då jag Richard Tao och vår lärare satt och snacka en massa typ hela lektionen haha soooft! mat åt jag ingen idag för det var äckligt men jag åt mackor när jag kom hem istället såatte ah. Felicia kanske kommer ikväll jag venne men maybe vi får se och i sånna fall ska vi ha filmkväll tror jag men det visar sej. nuu ska jag göra annat hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0