kort skoldag



pallrade mej iväg till skolan idag med men nu är det bara en dag kvar den här veckan skönt det i alla fall! jag och felicia drog till stan före lunch redan så hann bara ha en lektion och anledningen till varför vi drog var för att en av våra lärare dampa på oss. så vi pallade nt längre men ska dit imorgon igen duktig som jag är ;) i alla fall så gick jag och felicia på stan ett tag och hon köpte en tröja och ett par jeans skitsnygga kläder måste jag säga! ;) sen så gick vi och fika som bestämt och efter det donken because jag hade en rabatt sak med mej av någon anledning haha? så efter att ha smällt i oss nästan två bakelser på fiket och sen nästan ett helt mål på mcdonalds så resulterade det att jag/vi har sjuukt ont i magen nu. nt bra nt! men får faktiskt skylla mej själv lite där eller vad säger ni ?;)


Btw vilka/vem håller ni på i idol ?
Jag håller på Sebastian Krantz, helt klart!(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0