kulturnatten

Det var ju kulturnatten igår då och jag gick dit i alla fall haha bah för My Ahlinder tvinga med mej dit:) men de va najs först visste vi nt riktigt vad vi skulle göra så vi bah gick runt lite vi träffa på marcus och nån annan kille så vi stanna och snacka lite med dom sen gick vi till station och träffa mina kära kusiner Madde Anton och Danne. även Erica var där trevligt trevligt :) sen så drog jag och My och träffa Mostafa. träffade även nåra utav hans kompisar som vi började umgås med kommer nt ihåg vad nån av dom heter tyvärr haha men i alla fall så gick vi och träffa Fredde Fanny Mathilda och nåra till en snabbis sen sen drog vi vidare. gick till donken för att köpa läsk bjöd även my på en cheesburgare så snäll som jag är haha ;). sen tagga vi och träffa Erica Alexandra och nåra till som jag heller nt kommer ihåg vad dom heter haha! senare träffa vi Madde igen och typ Sofie och nåra. satt och snacka ett tag med dom medans jag bara fick mer och mer ont i fötterna för hade fel skor på mej. så började tagga hemåt tog bussen för pallade fan nt gå. klockan var strax efter elva så jaa. deckade nästan direkt när jag kom hem hah. men aja nu ska jag sluta skriva pusshejjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0