myys

Felicia kom igår wiho! så vi hade fredagsmys bara vi två riktigt mysigt faktiskt om jag får säga det själv;) fast vi hann bara kolla på en film sen somna vi båda två haha! vi hade lagt fram flera stycken vi hade tänkt kolla på men icke jag somna kanske tio minuter efter henne men whatever. vi gick upp redan 09:00 imorse tidigt jag veet men vi var endå ganska pigga haha konstigt det där. vi tryckte i oss två mackor var och lite te sen började vi fixa oss sen tagga vi till årstahallen. sprang runt som en galning för att hitta sånna där nyttiga små saker ni vet? sånna med nötter och choklad? aja hitta dom nt så fick besviket gå hem utan dom buhu.:( när vi kom hem sjöng vi lite singstar och sen följde jag henne till bussen ganska nyss.

idag är det även kulturnatten men venne om jag ska ner på stan eller nt har nt riktigt bestämt mej än.


/ take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0