stockholm


Wiho har vart i sthlm idag och det var rätt najs bortsätt från att jocke skulle berätta saker om stockholm hela tin som om jag aldrig varit där förut?-.-' i alla fall vi hann gö en hel del vi fika och åkte djurgårdsfärgan bland annat sen gick vi runt i gamla stan och kolla lite också. vi skulle igentligen avsluta med att åka upp i kaknästornet men jag vägra eftersom man nt fick gå upp because jag hatar hissar och jag menar det värkligen! kanske låter helt cp men jag fastna faktiskt i en hiss som liten helt själv så just därför hatar jag dom. går alltid i trappor haha! så vi åkte istället till nåt tropisk grejs venne vad det var kommer nt ihåg. men det var typ massa fiskar fåglar och fjärillar där inne och varmt som faan var det också! jaja vi gick runt där lite men jag tyckte seriöst nt om det för dom var ju fria och grejer så dom flög nästan in i mej ju vafan haha! sen skulle vi åka hem men tro mej jag hade lust att stanna kvar och träffa vissa men det gick nt så aja skit samma. sen gick jag och felicia lite i stan en snabbis efter, alltså i uppsala haha för er som nt fatta dte. köpte en övertröja på gina för 200:- som jag velat ha ett tag eftersom jag fick pengar av mamma imorse. by the way nu ska jag lyssna på min nya favorit låt som jag hittat hahah ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0