tisdag

Tisdag idag då vilket innerbär skola och lektioner. först höll jag på att missa 13 för 7an körde så fucking segt! men hann dit i alla fall men när vi gick på fick nt felicia åka med eftersom det busskortet hon hade med sej bara funkar efter nio så vi båda gick av igen. vi gick istället till central där hennes pappa hämta oss och skjuttsa oss till skolan haha lyxigt!;) hade i alla fall bild första då jag skulle lära mej rita nåt löjligt clown ansikte:S vad nu det ska va bra att kunna för? men men på lunchen gick jag och felicia till nelins sen tillbaka och hade lektion igen hade typ teori eller nåt sånt ? men det gick bra var ganska lätt såå. sen lunch och det såg förjävla äckligt ut så åt nt haha tacksamt jo jag vet. efter det skulle vi åka nånstans och ha idrott men då fucka sej situationen och jag och felicia åkte hem istället vad som hände tänker jag nt säga här. men nu är jag hemma i alla fall och sitter och tjockar mej med glass i väntan på att mamma ska komma hem. senare ikväll åker vi till världens bästa syster som fyller år grattis!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0