hata rubriker


två mongo bilder som jag bjuder på från imorse då jag hade tråkigt i väntan på bussen.

sheena bloggen! :d

kom hem för kanske en timme och en halv sen eller nåt hihi. vart i skolan som jag nämnde imorse och idag var jag i köket och fixa lunchen. det kom som en överraskning eftersom jag har noll koll på shemat alltså ehe. men det blev iaf typ pannbiff som richard stekte och potatis. men vi vart klara typ 40 minuter för tidigt bäst som vi är så då satt jag och richard och spela fyra i rad i typ 40 minuter haha men jag vann typ hela tin mwhihi buusigt!;) såatte ah sen efteråt hade vi idrott så vi åkte och bowla haha jag bowla nt men några andra gjorde. det var min dag hoppas ni haft det lika bra som mej trotts vi är skoltrötta right? aja pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0