dagens låt



du är nog tjejen killen som jag letat efter,
kan inte hitta bättre
när jag mej i tankar tänker,
vill inte mera se mej ensam kvar och lämnad,
har saknat att älska, tankarna är hemska,
vi får väll hoppas på ett r hjärta j,
ska göra allt jag kan för att det ska förbli,
men om du lämnar mej så hoppas jag du minns,
vem jag är och var, du är finast i mitt liv,
om du bara skulle gå din väg en dag,
så vet du vart jag finns, i min döds bädd såklart,
kan inte släppa mina tankar på nån annan,
du ger mej kärlek, jag hoppas att du stannar,
vill inte leva utan dej och din kärlek,
jag ber för allt att du bara ger mej mer,
du är en gåva från åvan,
tänker på dej jämt till och med när jag ska sova.


så länge det är vi så kan jag stanna på benen,
älskling det är för dej jag lever,
du är en klass av din egen,
jag blir glad av att bara få se dej,
så låt mej alltid känna så.


jag har väntat och kämpat och längtat och sett,
livet är ett problem för inte mycket har vart lätt,
vart du än har gått, vilka vägar du än gått på,
vad du än har sett och vart du än har stått så,
har jag aldrig mått så bra som den där gången,
när du fanns där vid sidan om mej,
när jag är själv utan dej blir jag skakig,
och känner mej ensam för jag saknar min darling,
älskade älskling, du är så fin,
med en ros i min hand, jag ger dej mitt liv,
ger dej min kropp och min själ, mina tankar,
ger dej det du vill sålänge du stannar,
vet ej hur jag ska säga eller förklara,
men du och jag, det är så det ska vara,
att vakna upp med dej liggandes brevid,
är som att vakna upp i sin fantasi.


så länge det är vi så kan jag stanna på benen,
älskling det är för dej jag lever,
du är en klass av din egen,
jag blir glad av att bara få se dej,
så låt mej alltid känna så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0