fredag


Nationella är gjort och skolan avklarad för denna vecka. bara att att kämpa sig igenom nästa också sen looov soft! det där med nationella ska vi nog inte ens ta upp tror jag för ärligt talat trodde jag det skulle gå åt helvete efter första del provet men efter att fått det gjort fick jag veta att det bara saknades två poäng till godkänt så jag hoppas och tror att jag fick det på andra delen haha det lär jag ju iaf ha fått annars måste jag va riktigt jävla ree. men är nog liite nöjd över idag iaf trotts jag först trodde det skulle gå åt helvete. och bättre blev det när vi fick dricka plus en chokladbit också woho gratis är gott haha! ska nog tat lugnt resten av kvällen är fett sliten och så men imorgon kanske jag tar mej till ikea med mamma och byter mina skor och sådant ska köpa converse wiiiee! ehehe jag är helt fast vid dom nu från början fatta jag inte hur folk kunde ha sånna tyckte dom såg förjävliga ut men nu är jag helt in love with them liksom. så ska fixa det förmodligen sedan kanske träffa danielle inget är bestämt än så vi får helt enkelt se.

take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0