godmorgon haha

igår var jag på stan då ja jävlar! nej men seriöst nu jag drog dit för att träffa matilda sen vi träffa massa annat folk också var med idaa och daniela en stund sen massa annat folk kom och gick haha nej men sen hade vi inget annat för oss så vi gick till central och satt där uppe och väntade i fucking 45 minuter på tåget kim skulle komma med. så ja vi satt och roade oss själva hahah kul. nae men sen så typ dissa han och stack till nyby så matilda och jag gick till hemlös (hemköp för er som inte fatta de) där vi köpte varsin dricka och satte oss på en bänk och snacka massa. sen hände det inte mkt mer igår somnade ganska sent endå och vaknade för en timme sedan.

ska väll ringa felicia snarty också eftersom att jag ska till fucking tandläkaren och laga hål imorgon så vill jag fan ha någon med mej.


svär det kommer va sådär! AAAAAAAAHHH DAAAAMP!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0