living to love you

Vet inte vad jag ska säga längre , du tömmer mej på ord. det var du som fick mej upp på bena igen och jag lovar att bättra mej precis som jag har sagt. vill ge dej hela världen och jag skulle kunna säga det tusen gånger om men vad tjänar det till ? jag tror inte att du nånsin kommer att förstå mina känslor för dej det är nog alldeless för komplicerat för att ens bara försöka förklara. jag har intalat mej själv nu att det här går inte det funkar inte helt enkelt men jag vill inte dela mitt liv med någon annan det bara är så. men sålänge du mår bra är allting okej för för mej är det de som är viktigast. jag levde i en dröm och antar att det kanske var dags att vakna upp nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0