onsdag den 20 april


love u sweetie .
jag glömde ställa klockan ännu en gång, vad duktig jag är känner jag.
nej men okej hade iaf turen på min sida och vaknade i tid endå. fastnade vid datan en stund tills jag kom på att jag skulle träffa danielle idag hahah jaa jag hade glömt det ni vet hur jag är. så det var bara att hoppa in i duschen på med kläder efter min ångest i att välja rätt ehh ja. sen på med smink och efter det kom hon.
vi drog ner till stan ganska så direkt där vi gick till jalla och delade på en kebab tallrik yesbox!
Jesper kom en stund då också och satte sig ner och snackade lite med oss trevligt trevligt. sedan skulle han vidare typ träffa någon eller vad han snackade om haha så jag och danielle gick till donken och träffa jenny och madeleine. var med dom tills kanske fem någongång då vi taggade hem till mej med bussen igen fast fick gå och köpa biljett till bussen på pressbyrån först eftersom jag knappt har nå pengar kvar på min mobil :(
men jag får påfyllt imorgon eller fredag i alla fall så de najs !
vilket som så stannade danielle kvar hos mej en liten stund men vi bara flumma så det finns inget vettigt att skriva om här haha. nej men ja det var vad jag har gjort idag och nu ska jag bara tat lite lugnt så vi hörs tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0