random inlägg

Okej blev ett onödigt långt inlägg igår men jag var helt borta i skallen och minns knappt att jag skrivit det haha sjukt. menar vem fan ska orka läsa allt det där? men å andra sidan hade det hänt så mycket och visst hade jag kunnat korta ner det lite granna så fråga inte ens varför jag la så mycket energi på att skriva allt de dära. men nog om det för samtidigt i hopp om att få tag på matilda just nu som inte svarar så sitter jag och snackar med socialt folk på msn medans jag letar massa gamla låtar på datorn som jag glömt bort att jag ens hade. jajaja det var väll det jag hade att komma med för stunden ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din tröja!

2011-04-23 @ 18:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0