tjuuh


Idag är det hela tre månader sen jag fyllde år det är galet vad fort tiden går! ingen bloggning igår för jag kände inte för det bara men idag har jag vart i skolan och så vilket var helt okej med en hel del skratt tillsammans med felicia bl.a eller ja det höll ju ett tag iaf. men det där med HLR som vi gjorde efter lunchen var inte alls lika kul. väntade sen med felicia på stan tills hennes buss gick sen åkte jag hem också och ärligt det känns fan som jag sätt alla jag känner på stan idag och grejer sen tror jag fan jag frågat halva jävla sverige också om någon vill hitta på någonting i helgen men typ ingen kan fast ska ioförsej träffa my på lördagen sen vet jag inte hur det blir emot kvällen. sista dagen i skolan imorgon i alla fall fifan vad soft! jaja pusspåer:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0