torsdag idag


felicia.... ? ohja det är hon som tog bilden.

tagga till skolan idag men fick ganska så snabbt åka hem igen. mådde fett illa och kände mej yr som aldrig förr eller ja typ nåt sånt. meen fick som tur var lite gjort iaf innan jag åkte hem gjorde några lyssnings grejer först i boken det jag hade kvar så nu är jag klar med nästan allt i engelskan saknas typ bara nåt nationellt prov som ska göras snart sen gick vi igenom lite ang nationella i eng som blir imorgon! känns endå helt okej konstigt nog fast att jag inte pluggat något till det ska bara göra det så jag får det överstökat sen är det bara att hoppas på ett g åtminstone. håll tummarna för mej!
när jag kom hem drack jag lite te och sånt så blev bättre efter några timmar typ så taggade med nathalie till gamla brantan då och träffa lelle vilket var riktigt kul kan jag säga eftersom jag inte träffat han sen jag slutade där vilket var rätt länge sen. så vi stanna och snacka lite och shit vad med minnen därifrån som kom upp i huvudet herregud vad jag saknar! jaja sen tagga jag hem igen och har inte gjort så mycket mer sen dess har suttit och redigerat lite bilder och sånt shit bara.
ska till skolan imorgon och göra nationella som sagt. om jag så låg på döds bädden! haha för tänker inte missa det. efter det har jag inte en blekaste aning om vad som händer det visar sig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0