uppsala stad

Uppsala , vad är det för en jävla stad igentligen ? jag vet inte.
det jag vet är att det är här jag bor, här jag hör hemma. men om jag trivs är en annan femma. sure, jag har dom flesta här och jag har i hela mitt liv bott på ett och samma ställe, här. detta kommer alltid att va min hemstad oavsätt om jag vill eller inte.
ni som läst min blogg ett bra tag kanske redan från början har säkert sätt att jag skrivit förut att uppsala är den bästa staden i hela vårt avlånga land och att jag älskar att bo här.
jo men visst är det så fast man börjar ju undra vad det finns för folk här igentligen ?
dom flesta är riktiga jävla idioter bortsätt från mina älskade vänner. fast även dom kan bete sig som skit ibland men det händer inte ofta för jag vet vart jag har dom. jag väljer mina vänner.
tänker inte spela nåt falskt jävla spel att jag vill bo här nu och förevigt när jag i själva verket hellre skulle ta mitt pick och pack och sticka till heby till bästavän.
jag känner mej lika hemma där som jag gör här.
för där har jag min soulmate, min Amanda.
välkommen till uppsala, det du inte redan vet om dej själv det vet alla andra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt text gumman <3

2011-04-03 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0