fredag och lördag

dålig bloggning, same shit all the time. men för att folk klagar och jag inte har något speciellt för mej just nu så kan jag väll skriva lite.

Fredag 15/4 ; skooooola hela dan satt ute med felicia på trappen på rasten så de chill. sen gick jag med na till h&m för att hon skulle köpa nå skor eller nåt i den stilen. hade igentligen inte alls någon lust men vad gör man inte? och jo förresten!, jag är nog den mest idiotiska personen på vår jord ärligt talat. det bara måste va så. för på slöjden gjorde jag mej illa på fingret slant liksom med verktyget -.- och ja jag vet att det låter töntigt men det blev massa blod, vilket jag hatar och jag blödde liksom igenom fyra papper och ett plåster. säg vad ni vill men det gjorde ont! sen satte jag mej framför datorn när jag kom hem och bara laddade ner en jävla massa låtar så nu har jag nytt och fräscht i mobilen;) sen måste jag ju bara påpeka att man kan inge annat än att älska värdet som varit nu dom senaste dagarna det är underbart! har liksom gått runt i linne och skinnjacka , det gillas!

Lördag 16/4 ; glömde ställa klockan igår kväll. smart där! men av ren tur så vaknade jag endå välldigt tidigt också typ vid strax efter åtta - halv nie. gick upp då för kunde inte somna om vilket fall som helst så åt lite, gick in i duschen, valde klärder, kladda på lite smink och sen gick jag. träffade mysan på gränby där vi gick och kollade på massa kläder och jag hitta några saker jag ville ha men köpte bara två grejer, det på bild här nedanför. sen fika vi och snacka en hel del som blandades med massa skratt. älskar den tösen asså. efter det gick vi till coop och köpte dipp, gräddfil, gurka och morötter plus en läsk. det blev inte så farligt dyrt endå gick på under 60 spänn alltihop. vi promenerade hem till mej fixade allt och ställde in i kylen och efter att vi sjungit singstar klart så åt vi. kände oss endå lite nyttiga bortsätt från dippen och läsken haha men ah sen tagga hon väll hem runt halv fem typ och sen dess har jag inte gjort mycket. är ensam hemma så bara njuter av livet haha. men ehs, nu ska jag väll ta och göra annat så pusspuss!


vet ej vart min kamera är så bilderna är tagna med sugig mobil kamera
just so you know.

49:-

79:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0