kärlek som fan

- Ibland tänker jag kanske lite för mycket. typ som nu. känns som att jag inte passar in i den värld du lever i men skulle göra vad som helst för att kunna kalla dej min om så bara för en dag. du har förändrat mej. till någonting bättre och hjärtat slår i hundratie när du är i min närhet. att få vakna brevid dej och att hålla din hand i min skulle vara mer värt än någonting annat. skulle dö för dej. bara att höra någon nämna ditt namn får hela mej att rysa till och när det gäller ditt leende så slår du alla andras. kärlek vid första ögonkastet. det jag är mest rädd för är väll att mina känslor för dej nog aldrig kommer försvinna. inte helt i alla fall. inte ens i närheten. även om du skulle ändra din syn på mej till något hemskt eller störande så är och förblir du alltid den allra bästa i mina ögon. kom ihåg det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0