igår och idag

Meen shiiet vad jag har lagt bloggen åt sidan helt och hållet dom här senaste två dagarna dvs igår och idag men jag har mina anledningar. så såhär ligger det till i alla fall att jag har knappt vart hemma nånting för felicia ringde och väckte mej vid cirkus halv tio igår och trött som fan var jag så hade ingen lust att gå upp ens men gjorde det tillslut iaf och fixade mej tagga till stan och träffa ungen där. minns inte vad vi gjorde först men efter ett tag gick vi till stadsparken och köpte årets första jordgubbar för mej iaf. chilla lite i solen och runt halv tre sen så gick vi till willys och mötte upp älsklings matilda som kom med bussen från härnösand och svär på allt det var riktigt kul att se den bruden igen asso. ah men jo sen blev det stan igen där vi käka lite grann sen blev det att chilla galet i stadsparken igen en stund tills vi följde felicia till central och sen taggade jag och matilda vidare och åkte till sävja där vi lämnade hennes packning hos hennes mormor. sen hem till mej fixade och hämtade lite saker bytte skor och sen taggade vi vidare ner till stan igen och träffade micke där som drog med oss till dom fyra mackarna för att träffa pk där men han kom inte ut så micke stannade kvar där medans jag och matilda skulle ta bussen hem till sävja från station mitt i natten liksom för att slagga där så fick ta av mej skorna och springa barfota halvvägs tillbaka haha inte kul direkt men var tvungen för kan fan inte springa i dom skorna haha synd om mej. vi hann iaf precis och var hemma hos hennes mormor typ ett nångång då vi kollade på kniven i hjärtat en stund sen somna vi väll vid efter tre typ haha snacka trött jag var när kattjäveln väckte mej typ tio imorse haha men så vi gick upp och åkte till city gross och plantagen och grejer för att handla lite efter det sen så satte sig jag och matilda ute och käkade jordgubbar tills tomas och roni kom haha sen vi taggade med dom och amir till stan och dom typ käka på burgerking och så det blev mycket snack men tog nog bara in hälften i mitt huvud eftersom jag är var eller är så sjukt trött ehe. taggade hem efter det och ska väll gå och lägga mej snart tror jag för har grymt ont i ryggen har skavsår och är bara allmänt trött så tyck synd om mej. haha nej seriöst driver men ni får bilder imorrn för nu ska jag taggaa pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0