dag 2

Dag 2 - Mina bästa vänner

Okej det här kommer bli svårt. har så sjukt många bra vänner men det finns några som jag verkligen kan snacka med om allt och jag får väll ta och välja ut dom och skriva om:

-

Amanda allrabästavän jag älskar dej mer än ord räcker till. du kommer alltid att vara den jag lever för och den jag kommer älska till döds. vi bråkar inte ofta men dom gånger vi gör det så mår jag nog som sämst för jag vet att jag inte skulle klara ett liv utan dej. du är bäst.♥


& Matilda. du är som en syster för mej och allting som vi gjort tillsammans alla crazy nights och alla gånger vi gjort sånt vi igentligen inte borde fan du är underbar. jag älskart! kommer du ihåg förut när vi gick på stan och kasta popcorn omkring oss mitt på natten? hahahahhahah! jag har alltid lika kul med dej min ängel.♥


Madeleine världens bästa kusin! jag älskar dej insidan & ut du står alltid kvar när ingen annan finns och jag kommer aldrig att svika dej när du behöver mej. du vet det. minnen finns det så sjukt många och fler kommer! du är så fin jag förstår inte vad en ängel gör på jorden? loveeee to you.♥


Felicia gumman du har alltid torkat mina tårar och jag hoppas att våran vänskap håller förevigt. du kom in i mitt liv för snart ett år sen bara men det känns som du funnits där hela livet. trots vi bråkat ganska mkt så går vi alltid hand i hand i slutändan. och när du en gång förklarade hur mkt jag är för dej så fick du mej att bli tårögd. du & jag tills graven.♥


Saraaaaah! baby jag kommer aldrig släppa taget om dej du har funnits vid min sida i mer än 5 år nu och jag ångrar inte en sekund med dej. vi bodde till en början på samma familjehem och sen gick vi skillda vägar när jag flyttade vi sa till och med upp kontakten ett tag. men du anar inte hur jävla glad jag är att vi tog den tillbaka för du är och förblir alltid min syster vad som än händer.♥


Danielle. jag vet mycket väl att vi bråkar just nu men du är endå en av dom närmaste så jag väljer att skriva om dej endå. för tänk alla stunder tillsammans och alla kvällar vi desperat letat folk att va med hahaha sjuukt. jag bryr mej inte om något annat när jag är med dej för du får mej på bättre humör. ville bara du skulle veta de.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0