dag 4

Dag 4 - En resa jag minns

Klassresan i 6an. jag saknar den tiden och jag saknar personerna jag gick i samma klass som då.
iallafall så var jag nästan alltid med Louise då och vi delade bästis halsband och bästis ringar. så vi bestämde oss för att sova tillsammans där fast det var världens smalaste sängar och hahah kommer ihåg när dom andra bjöd in killarna i klassen till våran stuga och jag och lollo ville sova men kunde inte pga att dom var där så vi tog med oss sovsäckarna och gick ut i skogen haahhahahha! fan vad sura vi var då! ahahaha!
vi badade i havet och i sånna där tunnor och hade världens roligaste klassresa. sen någon av dagarna gjorde vi nåt där vi stannade på massa olika stationer och gjorde grejer med hela klassen men i grupper. vi vägrade alltid göra någonting som vi inte fick göra tillsammans haha guud vad jag saknar dej och det vi hade...
skulle offra rätt mycket för att få uppleva samma sak en gång till för jag saknar dom dagarna verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0