helgen

som sagt så träffade jag danielle igår typ vid liljehallen och vi gick till gränby för att köpa ny foundation men den var slut både på h&m och på åhlens så vi gick och åt på donken vid fyra mackarna då istället haha sen hem till mej och chilla två sekunder innan vi drog ner på stan och skulle köpa sminket där istället men så fan heller att dom hade kvar där heller så frågade och den jag använder hade tydligen utgått eller nåt sånt skit så fick köpa en helt annan som jag lär få vänja mej vid nu samma märke iaf så de är väll bra. sen hem direkt igen på samma biljett haha och senare träffade vi jimmie och john en stund tills vi blev bjudna på typ fest i almunge så gick in och fixa oss lite helt i onödan haha för vi ångra oss sen. hittade ingen annan att träffa så vi gick och la oss i sängen och chilla tills vi tillslut somnade efter mycket om och men. fick ju inte sova för danni till en början för att hon inte var trött eller liknande haha snäääällt! nejmen idag iaf så åkte hon hem och jag träffade david i typ två timmar. och nu är jag för jävla trött efter den här helgen och imorgon är det skola , great! hej på er!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0