hem imorgon


- Hade svårt att välja någon bild men det blev den här otroligt smexiga bilden på mej haha!

Shoo bloggen! har inte bloggat nånting idag jag vet men har haft syster och dom här sen har jag inte orkat helt enkelt. ska som sagt hem imorgon iaf det här stället tar död på mej! finns liksom ingenting att göra har inga kompisar i närheten och det är över en mil till närmsta buss som kan ta mej in till stan. ska blir skönt att komma hem ett tag men samtidigt vill jag inte att skolan ska börja heller. helt ny skola med helt nya människor. den enda jag vet ska börja där som jag känner är my så vi taggar dit tillsammans på onsdag. nu ska jag chilla med lite musik innan jag går och dejtar kudden om jag någonsin ska kunna komma upp imorgon.

xoxo
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0