stan idag

Skola idag och lunch på donken vid boland med mysan. årstahallen efter det och köpte deo och tuggummi och sånt dära. satte oss på en bänk med jimmie och sen drog vi till stan och träffa massa av folket där haha rätt kul endå med tanke på att det var längesen jag var där med dom menmen kul att se folket igen och framför allt att träffa Fellu min lilla älskling som jag inte sett på ett tag nu. fanns dock en del jag inte hade behövt träffa just nu men skitsamma jag drog hem efter ett tag för jag ledsna och vi hade inget att göra endå så.
börjar tidigare imorgon i alla fall och jag ska få mitt schema imorgon också så jag kan hänga med själv och inte vara beroende utav att fråga andra haha men ah ska väll dra mej nu så hejjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0