torsdag


- Älskar mina ögon på den bilden! iiih.
hade ställt klockan på halv 6 imorse för att åka hem då men var inte ens trött mer än typ 5 sekunder efter att jag vaknat så haha det gjorde inte så mycket. tänkte sova i bilen påväg hem en stund men blev aldrig så. så la mej och sov nästan direkt när jag kom hem istället efter att smsat lite med typ den enda vakna personen vid den tiden förutom jag? haha sen vakna jag igen runt elva för att mobilen ringde. finns det nåt värre än att bli väckt? haha neej tror inte det men skitsamma jag åt lite och gick in i duschen och nu har jag varit till kiosken och senare blir de att handla. venne vad jag ska göra på landet igen så fråga inte varför jag åker med. men så vill någon snäll person med ett hjärta utav guld komma dit och tråka med mej eller kanske göra situationen bättre så hör av er! ah det där lät ju bra.. ELLLÄÄÄÄÄH? hahahah .

xoxo
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0