13 augusti


fyra helt meningslösa inlägg sen i torsdags så får skylla mej själv att läsarna sjunker men aja.
fast alltså imorse vaknade jag klockan strax före halv fyra men somnade om ganska snabbt och vaknade igen vid strax efter sex utav att en av grannens kor hade rymt och stod utanför mej och lät förjävla högt så kunde inte sova mer. jag fick veta det sen iaf eftersom jag aldrig öppnade in till mej då imorse vilket säkert var tur haha läskigt ju! tog och gick in till huset sen iaf för att gå på toa och hämta nåt att dricka och äta. drog ut till mej igen och somnade om. blev väckt ännu en gång någon timme senare för att vi skulle åkte till syster yster och fika för Alva som fyllde ett år för två dagar sedan sen stanna vi där och åt också så har väll vart där i stort sätt hela dagen därav sämst bloggning. men tror inte att jag hade bloggat så mycket iaf pga min dåliga sömn osvosv.

på måndag morgon åker jag hem klockan sex ungefär när mammas kille ska till jobbet har typ inget annat val såatte. lääär sova en stund då jag kommer hem men senare på måndag så träffar jag Simon och han slaggar även hos mej.

och på onsdag sen är det ju skola också så fuck that! orkar verkligen inte men måste skärpa mej nu och ta igen det hära extra året innan riktiga gymnasiet nästa år.

nu sätter jag punkt och skriver mer någon annan dag puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0