dagen efter

Man mår som man förtjänar.

haha ja, jag är bakis har ont i huvudet och hela skiten. drog som sagt till Madde igår som fyller 18 idag så vi var massa folk hemma hos henne några timmar sen tagga vi mot staden igen med halv 12 bussen och dom drog in på krogen medans jag och my måste vänta ett år och en månad till ungefär så fuck that. menmen vi hitta annat ruuligt folk att va med en stund dvs Tommy och hans kompis. drog vilket fall som helst hem med sista nattbussen från stads halv 3 för inget hände och decka nästan direkt när jag kom hem sov sen tills halv 2 nu. behövligt. har käkat lite så tar det ba chill nu och blir en lugn söndag eftersom jag glömde min väska med smink laddare och allt annat hos Madde dårå och får tillbaka det imorgon feett smart jag vet! nej men jag ska väll ladda ner någon film och lata mej resten av dagen så ni når mej på mobilen sålänge batteriet håller om jag inte hittar en annan laddare. jaja pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0