svar på tal


Kan börja med att fråga vem fan är du ?
Jag är inte dum i huvudet. ifall du inte visste så lämnar du ditt IP nummer varje gång du kommenterar och med hjälp av det ser jag att du bor i uppsala. jag fattar att du antingen fejkar ditt namn eller är någon som jag inte känner alls för jag känner ingen ''sarah'' i uppsala. så lämna gärna mer information nästa gång och våga stå för vem du är isf?
och för att svara på din fråga , tycker det är rätt konstigt att frågan kom just nu samtidigt som han och jag hade tagit upp kontakten lite igen. men ''S'' är inte ens värd att ta upp i bloggen längre. det där inlägget är gammalt typ ett halvår sen eller nåt och nu vill jag inte ens veta av idioten. nu fick du svar och vi glömmer skiten. hej påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0