lördag

Igår: my och jag satt hemma hos mig ett tag fixade naglarna och planera det sista innan vi drog till fyrislund mcdonalds och mötte upp peter & oskar. trevliga killar det där! vi var med dom enda in på natten sen glutta ngn beck film och sådant där också.

Idag: hon ringde och väckte mej vid 3 - halv 4 tror jag klockan var så då var hon redan på stan och kom hit 10 minuter senare typ. våran planer för lördagen följde vi inte fullt ut direkt haha. menmen ska väll ta och sova snarty innan jag deckar vid datan eller liknande. nejdå men läär sova några fler timmar nu än jag gjort dom senaste två nätterna så sängen när som helst alltså puusss.


endast en vecka kvar till julafton idag också hihih.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hej, det är sarah (skrev kommentarer förut om "S"), det går inte att adda din msn! :S står att den är ogiltig. kan du adda mig så vi kan snacka där? :)



kram / sarah

2011-12-19 @ 01:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0