what am i suppose to do when the best part of me was always you

Vi är som två helt olika personer och jag vet att det är så även om jag inte riktigt vill veta. Men det var DU som tog första steget, det var DU som ville ta allting så långt och det var DU som ville spendera ditt liv såhär så säg fan inte att det är mitt fel. Gav jag dig för lite kärlek eller var du bara inte nöjd? Hann knappt ens ta något avsked jag fick lära mig hårda vägen och allt föll bara rakt ner. Så det är över nu, så jävla över. Men det var din idé att vi skulle vara vänner och vet du? oavsätt min åsikt då så håller jag med dig nu. Du fick mig sväva på rosa moln bara genom att sätta dina läppar mot mina eller att krama om mig medans jag satt i ditt knä. Varför behövde det ta slut innan det ens hann börja? Vill vara en del av dig och din familj igen jag skulle offra högra handen för den drömmen om det så behövdes. För nånstans i hjärtat känns det här som ett slag under bältet, en kniv emot strupen. Kommer du ihåg hur sjukt nervös du var när du skulle träffa min familj för första gången? Hela buss resan hem så satt du och tjatade om hur pinsamt det skulle bli haha sööt. Förstår inte riktigt vad som gick åt helvete sen för enligt mig kunde det inte bli bättre. Vill igentligen inte prata känslor för det gör mig svag och vad som helst skulle kunna krossa mig då. Jag skiter nog fullständigt i det som varit bara kom tillbaka så löser sig resten. Jag ångrar ingenting och hoppas du tänker någon tanke på mig då och då ibland med även om jag vet att det är sällsynt och jag kan säkert hitta någon ny och mycket bättre i mycket men det är inte du och då spelar det ingen roll. Men du spottade på mig och gjorde bort dig totalt i mina ögon så det bli väll bäst såhär menar jag såg på dig sista kvällen att nåt var fel och vi tjafsade ju endå bara då så vi kanske inte var menade trots allt. Men vill man något riktigt jävla mycket så klarar man det och låter inget annat ta över. Du var mer än bara någon för mig så varför ska jag ge upp här ? Jag är envis och ska bevisa det. Le mot mig en sista gång bara? Jag lovar att du är hur fin som helst tro mig. Kommer du ihåg dagen efter första kvällen och natten tillsammans med varanndra? Dom frågade oss en massa och vi bara log och sa som det var, jag önskar vi kunde vara lika ärliga nu. Hitta någon ny och förstör hela mig men jag glömmer aldrig det vi hade. Jag tänkte fem dagar i veckan på att jag äntligen skulle få se dig sen på helgen och det blev till en höjdpunkt men alla fuskar i livet, nu gör jag det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0