19 februari




SPORTLOOOV!

eller ah fick det igår igentligen men man kan säga att jag haft det sen i tisdags efter skolan eftersom jag bara gått två dar den här veckan. mitt sportlov kommer jag nog att spendera med kompisar om det blir som jag tänkt. Felicia har åkt någonstans jag inte minns vart haha men i alla fall så kommer hon inte hem förens på onsdag nästa vecka och blir det som planerat då så kommer vi förmodligen att träffas då den helgen. i hope so. idag ska jag nog lägga min tid på att städa (om jag orkar dvs.) ,duscha & kanske göra ansiktsmask (stavning?) haha egochey_95 or what ? ni får ha en underbar lördag kära läsare så hörs vi kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0