20 februari


fråga inte ens vad jag gör.
hittade bilden på min kamera nyss haha

gisssssaa vem som gick direkt till globen igår i melodifestivalen ? Eric saade! glad chey glad chey. tänk om jag inte hade tvingat mej själv att kolla på det där programmet igår då hade jag ju aldrig suttit där i soffan hoppandes upp och ner av lycka när han gick vidare hahahha. hans låt var verkligen heelt okej, riktigt bra faktiskt, typ den enda bra över huvud taget igår. och för att inte tala om han ouff! han är snygg han. aja by the way så somnade jag typ tolv igår nånting och medans jag låg i sängen kom jag och tänka på att jag mååste köpa nya gina linnen som jag sagt ganska länge nu att jag behöver. kostar ju bara 99:- styck och helt galet bra att ha under andra tröjor. om jag ska va ärlig kan jag inte vara utan dom sen jag köpte mitt första för flera år sen, man blir liksom beroende att ha dom jämt. och jaa jag vet att jag är helt cepe som kom att tänka på sånna saker att brå på ingenting.
men nuuu ska jag passa på och kolla några avsnitt på en sak på internet medans jag har lusten kvar. så vi höreeeees puuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Erik Saade var bäst ;)

2011-02-20 @ 13:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0