alla hjärtans dag & idag

alla hjärtans dag & idag.

Bloggade ingenting igår därför att jag inte kände för det. det var ju i alla fall alla hjärtans dag då oavsätt om jag ville det eller inte. skiter faktiskt fullständigt i den dan då jag inte tycker att det är något speciellt att fira och hade endå ingen att fira det med så så fuck that.

Idag var det skola som gick helt okej sen joinade felicia mej hem och vi kolla lite film och så. vi hade inte speciellt mycket att göra så vi drog ner till stan strax före fem och kom hem nu halv 7 ungefär. treeevligt, jadå. även fast vi inte hade någon att träffa because alla dissa så var det helt okej endå vi satt på donken till mesta dels av tiden sen gick vi till veromoda och jag blev kär i en tröja , ohjaa! ska köpa den nästa gång då jag har mera pengar med mej. men dom pengarna jag hade med mej räckte i alla fall till ny maskara som jag behövde. irriterande att behöva slösa så mycket pengar bara på smink men that's life om man är mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0