fredag & design kaos

som ni förmodligen ser så är min blogg ganska så kaos just nu och min förra bloggdesign är borta och därmed har jag en standard mall sålänge. anledningen till detta är för att en jätte gullig tjej vid namn maria ska göra en design till mej. kommer länka henne senare när allting är klart och så.

för övrigt är det fredag idag och den här kvällen kommer suga har jag en känsla av. sämst. ska inte va ute mer än att jag ska gå till årstahallen snart och fixa lite godis till mej själv så jag har ikväll. sen resten av kvällen kommer suga hårt för det är ingen som jag kan träffa så jag antar att jag får väll sysselsätta mej själv med en film eller två sen ist då. jaja nu ska jag smsa danni hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0