mobil bloggar

Shasha bloggen. Haha okej det där lät inte bara lite kändis blogg aktigt men men. Jag ligger just nu i sängen och mobil bloggar eftersom jag inte har datan på just nu. Borde igentligen vara i skolan nu och göra nationella prov men eftersom jag försov mej till halv nio idag då jag igentligen skulle börja så missa jag det hoppas bara jag får göra det sen annars ligger jag inte bra till ehh. Vi hade typ nån genomgång och skit igår om nationella proven men jag fatta aldrig vilka dagar det var den här veckan men så nu visade det sej va idag så ah inte mycket att göra åt det. Är skiit trött just nu med och har lite huvudvärk jobbigt läge! Ehehe. Jag bloggar kanske mera ifrån datan sen istället puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0