onsdag och torsdag


old pic.
i onsdags alltså igår så minns jag ärligt inte vad jag gjorde i stort sätt haha sjukt det enda jag minns är att jag var i skolan och så sen träffa jag my och mustafa på stan ett tag efteråt sedan hem.
idag därimot hade jag också skola och nationella som jag kom i tid till inte illa när det gäller mej hahah! det var nån skriv uppgift så jag skrev ett A4 papper iaf hoppas det räckte. sen rast och efter det var det igentligen film som gällde men jag fixa så jag fick va med i köket iställeet mihihi smaart där. efter lunch kom det nå ungdoms personer dit och snacka om alkohol rökning droger och bla bla bla.. somnade nästan. efter det fick vi gå så stannade med felicia på stan ett tag och vi satte oss på donken och snacka ovanligt va? träffade även oskar där så de naajs!
nuu har jag ingenting mera att skriva så heeejjs!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat!;)

2011-02-10 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0