rusta


Bilden: Felicia aka smygfottarN

Hej på er. min lördag har jag faktiskt inte spenderat i sängen som jag vanligtvis gör annars ehehe för jag har vart uppe sen ungefär 10 idag och sen dess har jag gjort ganska oviktiga saker som att äta, kolla på tv och varit på rusta kom ganska nyss innanför dörren faktiskt. men ah det kanske inte var så oviktiga saker trotts allt haha, sak samma. har köpt ett par nya mjukisar det gillas! ska väll inviga dom nån dag snart hahaha kul. nu ska jag gå och hämta mej en klubba som jag också köpte på rusta idag. hah bara för att jag typ fått nån klubb ätar period nu typ? tror fan det asso, köpte ju det när jag var med felicia på stan sist också och när hon sov här. och jag får säkert kallelse till tandläkarn snart tror jag för har inte varit där på länge nu. illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0