to me, you're perfect

för några dagar sen log jag av bara tanken på dej men nu är varje tanke på dej bara skrämmande. kanske var det inte så bra som jag hoppades på att det skulle vara. berätta hur du gör för att lyckas hålla tillbaka och inte höra av dej alls jag vill också kunna låta bli att sakna dej så det gör ont. bara att se en bild på dej får hela mej att lysa upp och tanken på att få ha din hand i min hand gör att jag ryser. jag vill vara någon speciell i dina ögon inte vara vem som helst typ som en i mängden. något jag inte kan förstå är när folk säger till mej att jag är värd bättre för det är inte sant. det är i själva verket du som är värd så jävla mycket bättre än mej. jag når aldrig din nivå. men tänk att få somna brevid dej tänk att få synas med dej och tänk att få vara din. du och dom tankarna har cirkulerat i mitt huvud enda sen jag såg dej första gången. kärlek vid första ögonkastet. tårar vill bara rinna och hela jag går sönder. du är en sån person som jag verkligen behöver och tvingas jag leva utan kommer allt vara meningslöst från första sekund. mitt hjärta slår endast för dej och säger jag något annat så ljuger jag. jag kommer att älska dej tills den dagen då hjärtat tappar slag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åhh..;(

2011-02-21 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0