torsdag


typ ett år gammal bild ? - bildbrist.

Har inget viktigt att skriva men jag skriver endå.
skolan idag men innan det träffade jag min fina flicka Naaathaliie en snabbis vid stads innan bussen kom sen vid halv tolv kom danielle till min skola då hon endå hade håltimme till kvart i två liksom så jag tvinga med mej henne till nelins efter det gick vi tillbaka till skolan eller ah till hennes mammas jobb rättare sagt men det ligger ju brevid så.
efter deet ner på stan för att äta eftersom varken hon eller jag hade gjort det. stannade med gullungen tills då hon började igen trotts att jag frös som in i helvete men spelar roll.
och haha! på bussen hem, jag måste bara berätta. det kanske inte låter särskillt kul men det var det. believe me. när bussen stannade vid willys så gick det på en jävla massa gymnasie elever (i guess?). aja dom var i alla fall inte gamla om man säger så haha. dom var minst 15-20 st och då kände jag mej nästan tvungen att hoppa in fast att jag hatar det men aja. det satte sej en kille brevid mej och en kille brevid en annan brud som satt på andra sidan så killarna satt alltså mitt emot varrandra och snackade svårt att förklara men ah i hope you understand. hon den andra och jag skulle båda av på samma ställe sen och hon bah ''ursäkta'' - och killen flytta sej. sen jag bah ''ursäkta'' - och han brevid mej flytta sej och bah ''nej nu blev det jobbigt och mycke på en gång''. hahaha!
jag vet, helt klart sämst humor, lev med det!


Kommentarer
Postat av: maria

hej! jag ska börja göra din design nu :) men jag ska först göra en testheader och sätta in. för jag vet ju inte din bredd på bloggen och jag vill ju inte att den ska bli förliten. om jag får dina inloggningsuppgifter redan nu? :D kram!

2011-02-03 @ 20:20:52
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/
Postat av: Issa

Fin blogg du har :) kram

2011-02-03 @ 20:27:32
URL: http://linneaisabella.blogg.se/
Postat av: maria

är det okej om jag ändrar tema? då ser det ut ungefär som min blogg :) jag behöver inte, men det kanske är lite enklare för du har ju ett mellan rum mellan menyn och bloggen :)

2011-02-04 @ 13:00:30
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0