bråttom

sheeeeenaa.

uppdaterar nu med ett snabbt litet inlägg innan jag drar ner på stan och möter upp danielle.
skolan idag och kom nästan i tid eller ah runt nio bara en halvtimme försent.
sedan tog jag med igenom dagen som bestod först av teori sen trä slöjd och efter det lunch. och tro mej eller ej men jag åt faktiskt lite idag ! hehe. sen fick vi sluta lite före ett ist för kvart över najs najs. sen hemåt och nu sitter jag här och ska alldeless strax sminka mej lite till sedan bege mej mot stan där jag ska träffa danielle och vi ska fixa lite saker sen slaggar hon här hos mej inatt myys
men ärligt nu måste jag verkligen dra och sluta skriva för fick lite bråttom nu så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0