danielle & isabelle



hej hej! har inte hunnit skriva någonting idag som ni kanske märkt. jag vaknade cirkus 7 för att jag skulle upp till skolan var det tänkt så gick upp tröck i mej en macka och sedan slutade det med att jag somnade om. var så sjukt jävla trött. sen vaknade jag inte förens danielle smsade mej vid kvart i ett tyyp ett sms något i stil med ''när kommer du till stan ?'' jag bah ''saay whaaattt ?'' liksom. hade helt glömt bort att jag skulle till stan vid två så fick lite lätt panik och flög upp ur sängen in i duschen på med kläder och smink på med jacka & skor och drog till bussen!. träffade på danni och isabelle vid åhléns så vi gick till jalla för att äta. sen satt vi och snackade ett tag tills isabelle skulle träffa någon annan så jag och danielle gick till donken för att hon skulle köpa något sen satt vi och chilla där ett tag tills hon skulle ta bussen. träffade även isak & alex, madde och några i hennes sällskap, plus mustafa. trevligt trevligt. när jag kom hem fick jag flipp för vårt internet var fuckat och så för att vi ska byta men nu funkar det en stund i alla fall. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0