grattis till mej själv haha

16 IDAG!

glad chey, glad chey! ;)




Iallafall så var det skola som gällde idag kom dit runt elva nånting
och vi sluta kvart över ett.
felicia hade gjort en jätte söt tårta som vi åt och snacka om god mmm haha! vet ej hur jag fick dagen att gå men snabbt gick den sen träffa jag my på stan en snabbis tills min buss kom och jag åkte hem.
har sedan jag kom hem pratat med farmor och farfar och fått grattis från deras sida.
sen har jag väll inte gjort så mycket mera eller joo förutom att jag svarat på alla grattis på facebook haha! har för den delen inte sovit ett skit i natt typ, bara två - tre timmar inte mer. snacka om trött jag var imorse! men det funka tydligen för mej idag i alla fall konstigt det dära! haha
det jag fick i present imorse var 1000 kr i pengar utav farmor och farfar,
en adidaströja, film och en ny morgonrock. plus en stor spegel;) kommer komma till användning i promise h3h3h3.
ha en fortsatt bääst dag idag för det ska i alla fall jag ha puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0