just nu

shasha sitter nu på mitt rum har precis ätit tyyp. smsar med danielle och lyssnar på när jennie sjunger singstar men inte jag nej nej jag tror jag skippar det den hära gången. kan inte bli bättre. eller? och juste släkten är ju här nu! fick 800:- sammanlagt av dom plus ett presentkort på 200. så jag är glaad :d tackar! det var behövligt för var alldeless för fattig nyss men inte längre wiho! haha jaja ska väll va lite social mot dom ehe så hejjs!


haha titta vad jag hitta för ful bild! det kallas att bjuda på sej själv ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda Karberg

Vänta bara en vacker dag när jag är arton kommer jag ha större läppar än dig, om jag är aviiis? näää verkligen inte VISSEL



love u

2011-01-18 @ 22:50:08
URL: http://mkarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0