skolaa och gränby


tråkbild .

har inte haft minsta tid till att uppdatera på bloggen idag förens nu. har inte suttit vid datan alls för min dag har bestått av tråk skola sen gränby med mysan. kuligt! nej men ärligt det var faktiskt riktigt trevligt fast blev en aning besviken när jag hade laddat upp med massa pengar och nästan inte hittade nånting som föll mej i smaken. men fick iaf med mej två tröjor och två ''hårband'' eller vad man ska kalla det? en sån där liten fläta ni vet som man har runt huvudet ehh? ´fattar ni? nej jag trodde väll det. men iaf jag köpte dom endast för jag hade ett sånt i sommras som sedan gick sönder så nu har jag två nya. sen köpte jag även ett par nya hårspännen och ett par örhängen som man fick gratis eftersom det var 2 för 1. någe mer hittade jag inte men nu ska jag sluta skriva för tycker det börjar bli en aning drygt . hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0